Veel gestelde vragen

PRODUCT VRAGEN

Ja. Voor optimale hechting van de gellak op de nagel raden wij het aan om eerst een basecoat aan te brengen. Dit zorgt ervoor dat jij zo lang mogelijk plezier hebt van prachtig gelakte nagels.

Nee! al onze producten zijn vegan en niet op dieren getest.

Ja. Met de top coat van YLLEY zorg je ervoor dat de gellak langer mee gaat en minder snel beschadigd. YLLEY heeft op dit moment 3 soorten topcoat in het assortiment. De high shine topcoat, de diamant topcoat en de matte topcoat. Deze zorgen voor een optimale bescherming van de gellak en zorgt er ook nog eens voor dat de gellak die prachtige mooie glans krijgt of juist ultra mat.

Wanneer alle producten op de juiste manier worden aangebracht, blijft de gellak van YLLEY gegarandeerd 2 weken zitten. Lees hier hoe je onze gellak op de juiste manier aanbrengt.

Ja. Gellak hardt alleen uit onder een UV- of LED lamp.
Uithardingstijd van gellak is 60 sec. onder de LED en 90 sec. onder een UV lamp.
Geen lamp in huis? Bestel deze dan hier.

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Nee. De gellak van YLLEY zorgt er niet voor dat de nagels beschadigen.

Ja. De gellak van YLLEY kan prima over builder gel of acryl aangebracht worden.

Helaas is ieder beeldscherm afwijkend en is drukwerk met bepaalde kleuren een enorm lastig proces. Hierdoor kunnen kleuren op de website of drukwerk afwijken van de daadwerkelijke kleur.
Wij verzorgen altijd beeldmateriaal op onze Social Media om jou een zo perfect mogelijk benaderbaar beeld te geven van de juiste kleur in een flesje/potje

ALGEMENE VRAGEN

Ja, dat kan wanneer je bestelling nog niet verwerkt is. Vanaf het moment dat wij ermee aan de slag gaan is het niet meer mogelijk om een annulering in te dienen. Bij een geslaagde annulering wordt het betaalde bedrag binnen 7 werkdagen geretourneerd.

Stuur een mail met jouw vraag en ordernummer naar info@ylley.nl en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Je kunt bij ons op meerdere manieren afrekenen. Dit kan met Ideal, creditcard, Klarna, Paypal of AppelPay.

Ja. Zodra jouw order goed ontvangen is krijg je van ons altijd een orderbevestiging.
Dit kan een paar minuten duren.

Ja dat kan. Zolang jouw order nog niet verwerkt en verstuurd is kunnen wij kijken wat we voor je kunnen doen. Stuur een mail naar info@ylley.nl

Van maandag tot en met vrijdag is de klantenservice bereikbaar van 9 tot 5